Як працювати на Upwork: детальна інструкція

Promo
01.07.2021 17:13 Суспільство
Фото: work.ua Фото: work.ua

Сьогодні ми поговоримо про те, як заробляти на біржі Upwork. В статті ви дізнаєтесь як зробити так, щоб у вас було побільше клієнтів і став вище чек. Навіть для тих, хто вже не перший день працює фрілансером, пропонуємо серію дуже корисних порад. Не знаєте, як більше продати на Upwork своїх послуг і заодно поліпшити свій рейтинг? Ми вам допоможемо.

Визначаємо портрет клієнта

Щоб продавати свої послуги на зарубіжних платформах, потрібно ретельно підготуватися: знати чіткі кроки, які потрібно зробити для зростання і реальних доходів. Відразу хочу звернути увагу: якщо ви фрілансер початківець, то вам швидше за підійде стаття, яку можна прочитати тут.

Отже, для початку давайте з'ясуємо: хто ваш клієнт. Найбільш за все замовники цінують досвід і спеціалізацію в конкретній сфері. За це і готові платити значно більше. Для багатьох агентств, які наймають на роботу фрілансерів звичайна норма задавати високий темп.

При цьому вони платять невеликі суми але стабільно. Знайти свого прямого клієнта це значить отримати значно вищу оплату за свою роботу. Але кожен клієнт повинен відчувати себе «особливим». Отже, кожен фрілансер повинен розуміти, що є два типи клієнтів:

- які платять ретельно, але вимагають швидко;

- які платять багато, але вимагають ретельно.

Який тип клієнтів ваш? Вирішуйте!

Ще одна причина, яка мотивує продумувати свої ставки фінансова. На Апворке кожна ставка платна. Оплата в коннект, а це 12 доларів за кожні 14 ставок. Тому, немає сенсу витрачати час і гроші в пошуках «не тих» клієнтів. Вузькоспеціалізовані експерти завжди отримують високу плату за свої послуги.

В ідеалі, складіть для себе чек-лист клієнта, який точно вам не підходить. Такий підхід допоможе:

- заощадити нерви;

- «Відсіяти» сумнівних клієнтів;

- забути про негативні відгуки.

Підготовка КП

Для того, щоб вас побачив потрібен клієнт, необхідно правильно скласти свою комерційну пропозицію. Отже, ваша пропозиція має чітко відповідати на питання:

  1. Що я собою представляю;
  2. Мої пропозиції;
  3. Що ви отримаєте в результаті співпраці;
  4. Відгуки;
  5. Заклик до дії.

Важливі моменти

  1. Намагайтеся звертатися до клієнта по імені. Вам не проблема, а йому приємно.
  2. Якщо є можливість використовувати посилання на процес своєї роботи користуйтеся цим. Наочність допомагає «розслабити» клієнта і легко віддати вам свої гроші за надані послуги.
  3. Обов'язково в кінці заклик до дії!

Чітко потрапити в потреби клієнта справжнє мистецтво, але навчитися цьому варто.

Підготовка свого профілю

Ваш профіль на Upwork це «діамант», який повинен привертати до себе клієнтів. Важливими складовими профілю повинні бути:

  1. Ретельно продумане комерційну пропозицію з потрібними навичками.
  2. Налаштування на ключові слова.
  3. Лідогенераціі на вашого клієнта.

Лідогенерація

Клієнт зайшов на вашу сторінку, значить, ви його зацікавили. Чи не написав? Не проблема. Причин може бути багато: забув, передумав, відклав. Продумайте деталі: налаштуйте розсилку і нагадайте про себе. З іншого боку, пропозиція без толку не варіант. Купа втраченого часу і відсутність прибутку. Головний результат отримати клієнта з ліда.

Пошук проектів виходячи з портрета клієнта

Чітко дотримуйтеся попередньо визначеного профілю клієнта. Зміни, звичайно, потрібно вносити, але після кількох виконаних проектів. Не очікуйте відразу знайти ідеальний проект: замовлень може довго не бути. Але одного разу трапиться «безцінний» проект.

Продажі

Якщо клієнт задає питання, ні в якому разі не ігноруйте його. Відповідайте на будь-які питання, навіть найдивніші. Найкраще, коли всі питання і, відповідно, відповіді прості і короткі. У вашому спілкуванні є 2 важливих моменти:

- швидкі відповіді на питання;

- інтерес до проекту.

Висновки

Якщо ви дійсно хочете ефективно працювати і при цьому отримувати високооплачувані замовлення - притримуйтесь порад, що написані вище.

Також радимо почитати цей блог: https://danbuzan.com/

Автор: Савелій Мякушко