Чоловіча перукарня у Харкові: як вибрати найкращий барбершоп і не помилитися

Promo
07.08.2018 14:56 Суспільство
Ось ви "дозріли" − нарешті наважились скористатись послугами майстра. Відкинули геть всі ці забобони і вирішили завітати до барбершопа.

Ви спробували скористатись пошуком та дуже швидко зрозуміли, що на запит “Барбершоп Харків” система видає адреси мало не сотні закладів. І кожен з них рекламує себе, як може. "Найкраща чоловіча перукарня", "Класичний барбершоп", "Найдосвідченіші майстри", "Найгарячіші рушники".
Давайте зазирнемо за лаштунки індустрії чоловічої краси та спробуємо віднайти алгоритм пошуку кращого барбершопа в Харкові.

Принципове питання

Найголовніша відмінність між перукарнею та барбершопом, що відразу впадає в око − в перукарні вам роблять стрижку, а в барбершопі − створюють стиль. У першому випадку ви сідаєте в крісло та  говорите майстру, що б ви хотіли бачити у себе на голові. У другому випадку вам пропонують різні варіанти. Професійний Барбер підбирає для вас індивідуальний стиль, ґрунтуючись на формі вашого обличчя, щільності волосяного покриву і типі волосся. І мова тут йде не тільки про стрижку, але ще й про багато інших складових стилю. Барбер допоможе вам вирішити, чи варто відпускати бороду, і якщо так, то яку саме. Порадить, як здійснювати догляд за рослинністю на обличчі. Підкаже, що потрібно робити, щоб волосся росло швидше або повільніше.


Який заклад найкращий

Щоб визначити, який саме барбершоп буде найкращим саме для вас, потрібно відповісти лишень на декілька запитань.

Скільки сил та часу ви витрачаєте на добирання

Так, географічний фактор найважливіший. Якщо ви будете витрачати півтори години на дорогу, стояти в корках, нервувати, то ні про яке задоволення мова вже не йтиме. Суть догляду за собою полягає в регулярності. По-хорошому, вам потрібно буде відвідувати барбершоп мінімум раз на тиждень, а то й частіше.
Зверніть увагу − ключову роль грає не відстань, а зручність. Наприклад, рухатися проти загального потоку завжди легко і просто. Ви без проблем доберетеся зі спальника в центр ввечері і навпаки.

Гігієна та чистота

Зайдіть в барбершоп і уважно озирніться. Як давно тут мили підлогу? Як часто міняють рушники? Коли останній раз майстер проводив стерилізацію своїх інструментів?

Тут продають дорогу косметику Американ Крю і Блюбірдс Рівендж. Добре. А якими хімікатами вони користуються для підтримки чистоти?
Це тільки на перший погляд приміщення здається чистим. Якщо придивитися уважно, можна помітити разючі речі. Лише один, але дуже ретельний, огляд барбершопа може кардинально змінити ваше ставлення до нього.

Майстерність в кожному русі

А тепер уважно придивіться до персоналу, що працює в барбершопі. Хто всі ці люди? Чи можуть вони дійсно мати досвід роботи та навички, про які йдеться в рекламі. Вдивіться в їхні бороди і зачіски. У них дійсно відчувається індивідуальний погляд на стиль?

Не соромтесь задати майстру кілька простих запитань. Які журнали він читає? Які зміни в чоловічій моді відбулися за останні півроку? Чому саме такі? Яких зірок світового кіно й поп-культури він знає? Як вони стрижуться? Які зачіски носять?
Якщо барбер дійсно займається улюбленою справою, він обов'язково стежить за світовою модою. Він в курсі останніх тенденцій і має власну думку про кожну з них.

Атмосфера та спілкування

Мабуть, самий суб'єктивний фактор. Просто проаналізуйте особисті відчуття − подобається вам атмосфера в закладі чи ні. Чи збігаються теми, цікаві вам, з тими, які любить обговорити місцева публіка. Барбершоп - це, скоріше, чоловічий клуб, ніж перукарня. Тому фактор спілкування не менш важливий, ніж майстерність персоналу.

Повага до клієнтів

У всіх барбершопах заведено пригощати відвідувачів гарячою кавою і холодним віскі. Згадайте, коли особисто вам в останній раз пропонувалися напої. Можливо, це трапилося лише одного разу, під час першого візиту? А що ще вам пропонують?
Дізнайтеся, чи є якісь привілеї у постійних клієнтів. Можливо, існує якась клубна карта, пріоритет в запису, невелика знижка або додаткові напої. Справа тут не в бажанні заощадити пару зайвих гривень, а в ставленні до клієнта.