Квитанції за «комуналку»: скільки треба зберігати, щоб не було проблем
Ні в якому разі не викидайте відразу ж квитанції за сплачені комунальні послуги. Юристи порадили, скільки часу їх треба зберігати та чому саме.
У споживачів іноді виникають суперечки щодо оплати з постачальниками комунальних послуг або компанією, що управляє, можуть. І для вирішення конфліктів на вашу користь краще зберігати квитанції про оплату «комуналки», які стануть доказами в суді. Саме тому юристи радять зберігати квитанції про сплачені комунальні послуги, щоб не довелося платити двічі.
Такі квитанції можуть стати в пригоді у випадках:
- збою в системі зберігання даних, якщо дані про оплату втрачені та відновлені некоректно чи не повністю;
- зміни тарифів чи інші обставини викликали плутанину в платежах;
- помилки співробітників компаній-постачальників комунальних послуг.
У нормативних актах не зазначено конкретних термінів, протягом яких потрібно зберігати квитанції про оплату комунальних послуг.
Проте досвідчені юристи радять зберігати їх протягом п’яти років, оскільки позовна давність щодо подібних суперечок спливає через три роки з моменту виникнення проблемної ситуації і постачальники можуть ще трохи розтягнути термін розгляду справи.
У судах також дійсні електронні квитанції, якщо оплата здійснювалася через банк. Однак у разі виникнення спорів краще звернутися за виписками до банку і одержати їх у роздрукованому вигляді з підписом та печаткою банківської установи.
Раніше ми писали, що у Харкові для оплати комунальних послуг запровадили Єдину квітанцію.
Нагадаємо також, що в лютому Кабмін затвердив новий Порядок здійснення перерахунку вартості комунальних послуг за період їх ненадання, надання не в повному обсязі або невідповідної якості.
Читайте також:
Декларація із сімейником: у кого не працюватиме з березня