Оператори в Україні отримали право блокувати підозрілі номери: що треба знати
З 2 жовтня в Україні почали діяти нові правила, які дозволяють мобільним операторам блокувати номери, з яких надходять нав’язливі рекламні дзвінки.
Про це повідомило Міністерство цифрової трансформації, передає «Слобідський край».
У відомстві підкреслили, що тепер кожен абонент може поскаржитись на спам і вимагати його блокування.
«Набридло скидати дзвінки від школи англійської та слухати про швидкі гроші? З 2 жовтня набули чинності нові правила, які дозволяють операторам блокувати спам-номери», – йдеться в повідомленні Мінцифри.
Якщо номер викликає підозру, слід звернутися до мобільного оператора, зателефонувати на урядову гарячу лінію або надіслати заяву через сайт Нацкомісії з регулювання електронних комунікацій.
Оператор може заблокувати номер, якщо той відповідає щонайменше двом із наведених критеріїв:
- дзвінки відбуваються без живої розмови;
- середня тривалість викликів менше 60 секунд;
- понад половину дзвінків – на різні номери;
- номер не приймає зворотних викликів;
- під час дзвінка лунає записане повідомлення;
- надходять скарги від абонентів;
- кількість вхідних дзвінків, що завершились розмовою, – менше 5 % від загального обсягу;
- номер не використовується для SMS чи інтернету.
У Мінцифри закликають українців активніше користуватись новим механізмом, щоб зменшити кількість нав’язливих дзвінків.
Нагадаємо, Кабмін розширив Національний перелік основних лікарських засобів. До переліку додали майже 30 нових препаратів.
Дякуємо, що прочитали цей матеріал. Приєднуйтесь до читацької спільноти «Слобідського краю».