Вартість бренду ПриватБанку за останній рік зросла на 12%
PromoПриватБанк став єдиним українським банком, який увійшов у топ-5 рейтингу найдорожчих українських брендів, опублікованого журналом «Новое время». Згідно з результатами дослідження, яке журнал проводить щорічно спільно з компанією MPP Consulting, бренд ПриватБанку в 2018 році посідає четверте місце в топ-100 найдорожчих національних торгових марок.
За останній рік сумарна вартість бренду ПриватБанку виросла на 12,3%. Загалом вітчизняні бренди за рік подорожчали майже на 8%. За даними рейтингу, також у 2018 році збільшилася загальна капіталізація торгових марок із сектору господарських товарів, а також e-commerce.
Методологія оцінки компанії MPP Consulting базується на фінансових результатах компаній – власників марок, а також факторів, що можуть впливати на вартість бренду, – географічне покриття продажів; технологічна складова; продукція, що випускається; інвестиційна привабливість галузі.