У Харкові «Харківводоканал» змінив номер кол-центру: що потрібно знати
У Харкові КП «Харківводоканал» змінив номер кол-центру.
Про це «Слобідський край» повідомляє з посиланням на пресслужбу КП «ХКОВ».
Відтепер абоненти підприємства можуть звертатися за новим багатоканальним телефоном.
З 1 вересня кол-центр КП «Харківводоканал» працює цілодобово за номером 341-41-40.
У підприємстві нагадали, що за цим телефоном споживачі можуть отримати консультації та залишити заявки щодо послуг.
Раніше ми повідомляли, що у Шевченківському районі Харкова центр обслуговування споживачів КП «Харківводоканал» працює за новою адресою.
Читайте також:
Тривале обмеження руху: що чекає на водіїв у центрі Харкова