У Харкові «Харківводоканал» змінив номер кол-центру: що потрібно знати

01.09.2025 14:07 Харків
Ремонтники «Харківводоканалу» «Харківводоканал» приймає дзвінки за новим телефоном / Фото: КП «ХКОВ»

У Харкові КП «Харківводоканал» змінив номер кол-центру.

Про це «Слобідський край» повідомляє з посиланням на пресслужбу КП «ХКОВ».

Відтепер абоненти підприємства можуть звертатися за новим багатоканальним телефоном.

З 1 вересня кол-центр КП «Харківводоканал» працює цілодобово за номером 341-41-40.

У підприємстві нагадали, що за цим телефоном споживачі можуть отримати консультації та залишити заявки щодо послуг.

Раніше ми повідомляли, що у Шевченківському районі Харкова центр обслуговування споживачів КП «Харківводоканал» працює за новою адресою.