У Люботині після реконструкції відкрили новий ЦНАП

29.12.2021 08:50 Люботин
Люботинський Центр надання адмінпослуг розпочав свою роботу в оновленій будівлі по вулиці Ушакова.

Раніше Люботинський ЦНАП працював у невеликому кабінеті у виконкомі міської ради.  Як розповів "Слобідському краю" Люботинський міський голова Леонід Лазуренко, для того щоб створити комфортніші умови і для працівників ЦНАПу, і для відвідувачів, міська рада почала ремонт у приміщенні, яке понад 20 років пустувало. Його міськрада отримала на баланс від Харківської РДА. На реконструкцію приміщення із закупкою меблів і обладнання витратили 3,7 мільйона гривень з місцевого бюджету.

Будівельні роботи тривали рік. Під час ремонту демонтували стару покрівлю та облаштували нову,  збільшили висоту першого поверху, утеплили  зовнішні стіни та фундамент, оздобили фасад. У самій будівлі провели бетонну стяжку підлоги, виконали внутрішні перегородки, встановили вікна, влаштували внутрішнє оздоблення та нову підлогу, вхідні групи та обладнали приміщення, які будуть безперешкодно доступні для осіб з обмеженими можливостями.

Відкрили оновлений ЦНАП 24 січня.

– Тепер же в оновленій будівлі – світлі просторі кабінети, сучасні меблі, необхідне програмне забезпечення, технічне обладнання та великий хол для відвідувачів. Умови дуже комфортні і сучасні. Задоволені і фахівці, і відвідувачі, – каже Леонід Лазуренко.

Розпочав свою діяльність Центр надання адміністративних послуг ще у 2013 році з 25 послуг, а на сьогодні для громадян доступно вже 200 адміністративних послуг. Хоча, за словами начальника Центру Олени Никоненко, їх кількість планується збільшити удвічі. Наразі міськрада працює над тим, щоб отримати кошти з державного бюджету, аби виконувати на місці реєстрацію автомобілів.

Працюють в оновленому ЦНАПі одночасно вісім фахівців. Площа приміщення склала 130 квадратних метрів, тут дотримані всі санітарні норми.

Для забезпечення надання адміністративних послуг адміністратори ЦНАПу підключені до державних реєстрів.  Під час надання адміністративних послуг фахівці користуються системою електронного документообігу, яка здійснює автоматичне формування заяв. У приміщенні Центру також є можливість оплатити за адміністративні та інші послуги через мобільний POS-термінал та програмно-технічний комплекс самообслуговування «EasyPay».

В оновленому Центрі послуги надаються за принципом «єдиного вікна» та «прозорого офісу». При вході працює рецепція, де фахівці надаватимуть громадянам консультацію, здійснюватимуть прийом документів та проводитимуть їх видачу.

Також у новому ЦНАПі проводитимуть прийоми громадян спеціалісти Фонду по страхуванню від нещасних випадків. Фахівці надаватимуть послуги із реєстрації актів цивільного стану та послуги соціального характеру, одне місце передбачено для відвідувачів для отримання онлайн-послуг.

Крім того, у Центрі розпочато консультування відвідувачів, як отримати 1000 гривень у межах проєкту "єПідтримка".

У Центрі надання адміністративних послуг Люботинської міської ради працює шеринг документів через "Дію", також можна отримати допомогу щодо генерації COVID-сертифікатів.

Автор: Тамара Кіч