Українських продавців перевірятимуть менше

12.10.2012 06:06 Економіка
http://www.zaruka.ru http://www.zaruka.ru
У Міністерстві економічного розвитку і торгівлі (МЕРТ) запропонували переглянути критерії оцінки ступеня ризику підприємств, що підлягають державному контролю.

Як пише "КоммерсантЪ-Украина", в уряді готуються змінити періодичність перевірок підприємств, які торгують споживчими товарами і послугами. Продавців продуктів харчування, алкоголю і тютюну будуть перевіряти планово до двох разів на рік, продавців одягу і взуття - раз на два роки.
Найбільше пощастить продавців побутової хімії, косметики і лакофарбових виробів - до них будуть приходити з перевірками раз у три роки. Експерти відзначають, що зараз кількість перевірок зашкалює, тому навіть дві перевірки в рік будуть сприйняті бізнесом як припинення тиску з боку держави.

З 2008 року періодичність планових перевірок органами держконтролю залежить від того, до якої категорії ризику (високий, середній, незначною) відноситься та чи інша діяльність. Розроблений МЕРТом документ передбачає звільнення від перевірок виробників і зберігає їх відносно продавців товарів та послуг. При цьому перелік продукції, що відноситься до високого ступеня ризику, буде скорочено. У ньому залишаться лише продукти харчування, алкогольна й тютюнова продукція, пальне, дитячі товари, а також побутові послуги, послуги оздоровлення і відпочинку дітей, поставка електроенергії, газу і води.

Обмеживши перелік товарів і послуг, що володіють високим ступенем ризику, у МЕРТ мають намір посилити контроль за їх якістю. Якщо зараз планові перевірки підприємств, які продають такі товари, проводяться не частіше разу на рік, то незабаром контролери будуть приходити до них двічі в рік. Для решти груп періодичність перевірок залишиться колишньою: раз у два роки для діяльності середньої категорії ризику і раз на три роки для низькою.

Автор: Администратор сайта