Ремонт правої половини Пісочинського шляхопроводу на завершальному етапі

Ремонт правої половини Пісочинського шляхопроводу на завершальному етапі

Фото: ХОДА

Міст, яким проходить дорога державного значення Київ – Харків – Довжанський, реконструюють вперше з моменту будівництва — з 1975 року.

У пікові місяці року цим шляхопроводом проїжджає до 40 тисяч автомобілів на добу. Серйозні дефекти споруди дорожники виявили в 2016 році.

«Службою автомобільних доріг тоді було виконано роботи з демонтажу окремих елементів споруди», — розповів начальник відділу ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг, штучних споруд та безпеки руху САД у Харківській області Сергій Ковака.

Виявивши дефекти, дорожники звернулися до науковців кафедри мостів, реконструкції та будівельної механіки Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. Спеціалісти провели обстеження мосту, та встановили: споруда потребує негайного ремонту.

Фото: ХОДА

Реконструкція мосту потребувала суттєвого фінансового ресурсу — 15 мільйонів гривень.

«Роботи тривають з 29 вересня. Ремонтуємо одну половину шляхопроводу, не перекриваючи рух», — відзначив Сергій Ковака.

Для будівництва залучено 30 спеціалістів. За місяць, що тривають роботи, демонтували тротуарні блоки, перильне та бар’єрне огородження, асфальтобетонне покриття проїзної частини, бетонні поверхні прогонових будов. Виконано роботи з армування та бетонування накладної плити, встановлено новi деформацiйнi шви на правiй половинi cпоруди, — повдіомляє сайт ХОДА.

«Плануємо завершити тут роботи протягом тижня та перейти до лівої половини шляхопроводу. Здати його маємо в грудні», — повідомив представник Служби автодоріг.

Після реконструкції міст гарантовано прослужить ще близько 20 років, запевняють науковці ХНАДУ.

Микола Мельник