24 березня - WebPromoExperts Content Marketing Day

24 березня - WebPromoExperts Content Marketing Day

15 реальних кейсів з контент-маркетингу з результатами від експертів ринку.

24 березня об 11:00 Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts проводить наймасштабнішу онлайн-конференцію, в рамках тематики "Контент-маркетинг". Як відомо, з якого б каналу користувачі не прийшли на сайт, цьому сприяє контент, розміщений в даному джерелі. Трафік на сайт - одне з найголовніших завдань при просуванні. Контент - один з найбільш ключових інструментів у досягненні цього завдання! «WebPromoExperts Content Marketing Day» - подія, яка дозволить зрозуміти, як правильно і ефективно використовувати контент для досягнення цілей свого бізнесу.

З доповідей ви дізнаєтеся:

Як зрозуміти який контент потрібен саме Вашій аудиторії і через які канали варто його транслювати?
Чому грамотна контент-стратегія це 50 % успіху і як її скласти?
Який саме контент приносить конверсії і лояльність?
Як створити вірусний контент і чи потрібен він Вам?
Який контент підходить для email-маркетингу?
Як продавати за допомогою спільноти навколо бренду?
Як побудувати контент-маркетинг для інтернет-магазину?
Як оцінити якість свого контенту?
Як уникнути помилок, які "вбивають" конверсію?

Цей захід, в першу чергу, буде корисний:
Інтернет-маркетологам;
Копірайтерам / редакторам;
SMM / SEO-фахівцям;
Новачкам, які бажають освоїти інструменти контент-маркетингу;
Власникам і адміністраторам сайтів;
Замовникам послуг для розкрутки своїх сайтів.

На конференції вас чекає:
9 годин прямого ефіру;
15 кращих практиків поділяться своїми кейсами, досвідом і рекомендаціями;
1 круглий стіл з відповідями, порадами та обговоренням актуальних питань;
подарунки і бонуси від організаторів і партнерів.

Програма:
10 мікрокейсів. Як контент-маркетинг може вплинути на Ваш бізнес. Антон Воронюк (Керівник WebPromoExperts);

Контент або нативна реклама? Кейс AIN.ua. Ярослав Кобзар (Директор з розвитку проектів AIN.UA)
Блог Ahrefs: з третього світу в перший. Tim Soulo (Керівник відділу маркетингу в Ahrefs);
Креатив в email розсилках: 17 яскравих прикладів. Олександр Рись (Маркетолог в SendPulse);

Лови хвилю. Особливості роботи з ситуаційним контентом. Микита Коваленко (Співзасновник digital-бутіка Yellow Fox);
100 000 МАМ НА SVITMAM. Привабити, Залучити і Утримати. Іван Кучеренко (Керуючий партнер агентства цифрових комунікацій DIEVO);
Текст на 1000 лайків. Майя Богданова (Директор в Discovery Center PR Agency);
Як скласти контент-план на основі запитів аудиторії? Ігор Горбенко (Digital Marketing Expert в Serpstat);

ТОП-10 елементарних помилок, які вбивають конверсію текстів. Аліна Самульська-Холіна (Копірайтер, контент-маркетолог, засновник в Лабораторія копірайтера);
 Як збільшити трафік в 2-3 рази за рахунок математичної оптимізації контенту. Михайло Оплаканець (Керівник одного з SEO-напрямків в Boosta);

Тема і спікер узгоджуються
Листи, що продають. Дмитро Кудренко (Засновник і керівник сервісу електронного маркетингу eSputnik);
 Як не виглядати ідіотом в очах ЗМІ зі своїми текстами. Віктор Фомін (Редактор Lifehacker);
 Комплексний підхід до стратегії контенту. Кейс Portmone. Євген Савчук (Директор по маркетингу в Portmone);
 Як писати лонгріди і який вихлоп можна отримати. Ната Зайонц (Головний редактор блогу в Академія інтернет-маркетингу Webpromoexperts).

Як потрапити до нас на конференцію?
Реєструйтеся за посиланням.
В день проведення конференції вам буде надіслано листа з нагадуванням і посиланням на її проведення.

Організатори та спонсори: «WebPromoExperts», «WebPromo», «ContentYoda», «Ahrefs».

Зареєструватися на конференцію!

Вам може бути цікаво:
Статті від експертів в блозі Академії Інтернет-маркетингу WebPromoExperts.