Новий китаєць чи старий японець. Обираємо скутер

06.08.2014 11:37 Економіка
krasnodar.tinot.ru krasnodar.tinot.ru

Багато людей перейнялись питанням купівлі дешевого двоколісного транспорту. «СК» допоможе розібратися й обрати.

Тож розділимо цей ринок на дві великі категорії – нову та вживану техніку та підемо від найдешевшого до відносно дорогого, не надто приділяючи увагу тому – мотоцикл це, мопед чи скутер.

Уже, мабуть, десяток років точиться фантастична за масштабами сварка на тему «що краще: «старий японець» чи «новий китаєць».

Читайте також: Обираємо мопед. Між старою класикою та новими "китайцями"

Хоча це питання дійсно складне, цілком можливо охарактеризувати весь ринок вживаної японської техніки у нашому ціновому сегменті. І 80 %–90 % цього ринку – це двотактні, 50–90-кубові одно-півторамісні скутери-«дзижчалки». Типовими представниками є Honda Lead, Honda Dio, Honda Tact, Yamaha Jog, Suzuki ADDRESS тощо. Характерними рисами майже усіх них є відносно маленькі розміри апарату, на якому сидіти вдвох – то окрема історія. По-справжньому маленькі й тонкі колеса, розраховані на ідеальну поверхню японських хайвеїв. Значно міцніший (навіть на вигляд) пластик та увага до всього. Такі лінійки скутерів розробляються десятиліттями і в них уже не залишилось слабких місць та «дитячих хвороб». У них дійсно надійні двигуни простої конструкції. Автор особисто бачив скутери із пробігом у 40 та 50 тисяч кілометрів, а одного разу зустрів навіть 50-кубовий апарат із пробігом у 150 тисяч – у досить працездатному стані.

Щодо того, на що треба звертати увагу – загальний стан, цифра на одометрі, стан пластику (падав – не падав), стан вилки (хитається – не хитається), ну і, звісно, враження від їзди. Не проїхавши на скутері, його не можна купувати! Техніка має заводитися легко. Чітко та точно відгукуватися на ручку газу, без «провалів», впевнено розганятися до 60 км/год. При їзді вгору скутер має впевнено тягнути.

Після покупки такої техніки просто необхідно поміняти масло, купити запасну свічу, перевірити (а краще – замінити) ремінь варіатора, перевірити ролики варіатора, по-хорошому – промити карбюратор. Коштує така техніка від 4,5 до 10 тис. грн.
При покупці б/в китайського скутера чи мопеда необхідно бути втричі обережнішим. Вдома таку техніку необхідно підготувати. Та, головне. пам’ятати: техніка, як жінка, потребує уваги.

Артем Богдан, матеріал з газети "Слобідський край" № 89 від 26.07.2014

Джерело: SLK
Автор: Администратор сайта