ІТ-аутсерсинг: кому і чому це вигідно
Promo«Аутсерсинг» («outer-source-using») у дослівному перекладі з англійської – залучення ресурсів ззовні; і це слово означає залучення до роботи компанії спеціалістів ззовні для виконання непрофільних функцій. Насамперед, це ІТ-послуги для компаній .
Від інших форм співпраці аутсерсинг відрізняється тим, що:
- Аутсерсингові угоди діють тривалий термін;
- Аутсерсинговій компанії дають для виконання лише другорядні операції (наприклад, розробка сайта, реклама);
- Також мається на увазі передача їй бізнес-питань (підбір персоналу, техобслуговування).
Як показує практика, тримати в штаті сисадміна має сенс, якщо в ній є понад 50 комп’ютерів. До того ж зарплату – і чималеньку, йому потрібно постійно платити. Тому багато невеликих компаній наймають фахівця, що приходить, і платять йому тільки за виконану роботу.
Ризики «позаштатників»
- Позаштатник не завжди буває на місці, особливо якщо стався збій у системі, який потрібно терміново усунути.
- Керівник компанії не завжди може оцінити рівень компетентності людини, коли наймає її, але це може позначитися на якості роботи.
- Спеціаліст, який приходить, не може бути висококваліфікованим універсалом, а йому потрібно вирішувати питання в різних сферах ІТ.
- Проблема довіри – адже фахівцю, який приходить, треба буде довірити конфіденційну інформацію та дані співробітників.
Вам не доведеться ризикувати, якщо ви звернетеся за розв’язанням своїх проблем в ІТ-компанію.
Фото: obloko.net.ua
Переваги аутсерсинга
ІТ-компанія завжди дбає про свою репутацію, тому співпраця з нею допоможе уникнути непотрібних ризиків. По-перше, будь-яка ІТ-компанія приймає на роботу лише кваліфікованих співробітників – отже, можна розв’язати проблему максимально якісно та оперативно, до того ж компанія сама залучить того спеціаліста, який потрібен, щоб розв’язати саме вашу проблему. Знімаються і проблеми безпеки: компанія-аутсерсир дбає про захист ваших даних та несе репутаційну та фінансову відповідальність за свою роботу. Головне – правильно скласти договір та вибрати тариф, потрібний саме вашій компанії.
Крім того, використання ІТ-аутсерсингу – це економія часу та сил керівництва, а також грошей компанії. Ви платите лише за те, що потрібне саме вам. Роботи можна розділити на поточні (ІТ-обслуговування), які оплачуються постійно, та проектні, які оплачуються тимчасово і мають фіксовану вартість. Це набагато вигідніше, ніж тримати свій ІТ-відділ.
До того ж вам не потрібно платити зарплату, податки, оплачувати приміщення, закуповувати обладнання для свого ІТ-відділу чи сисадміна – всім цим займається ІТ-компанія.
ІТ-фірми зацікавлені в довгостроковій співпраці, тому відповідальність за терміни та якість робіт тут висока. Звичайно, головне – знайти достойну компанію, яка надає послуги ІТ-аутсерсингу високопрофесійно.
Читайте також:
Загубився акт на землю: що робити?