ІТ-аутсерсинг: кому і чому це вигідно

Promo
24.12.2021 12:00 Корисно
Фото: itok.com.ua Фото: itok.com.ua
Мінімальна проблема, з якою в час тотальної комп’ютеризації стикається кожен керівник: як забезпечити безперебійну роботу комп’ютерів фірми? Максимальна – як під свою продукцію створити таке програмне забезпечення, яке було б зручним для користувачів? Між ними є ще багато проміжних завдань (наприклад – налагодження мережі, кібербезпека, розробка оновлень, купівля нової техніки), які може виконати ІТ-аутсерсинг.

«Аутсерсинг» («outer-source-using») у дослівному перекладі з англійської – залучення ресурсів ззовні; і це слово означає залучення до роботи компанії спеціалістів ззовні для виконання непрофільних функцій. Насамперед, це ІТ-послуги для компаній .

Від інших форм співпраці аутсерсинг відрізняється тим, що:

  1. Аутсерсингові угоди діють тривалий термін;
  2. Аутсерсинговій компанії дають для виконання лише другорядні операції (наприклад, розробка сайта, реклама);
  3. Також мається на увазі передача їй бізнес-питань (підбір персоналу, техобслуговування).

Як показує практика, тримати в штаті сисадміна має сенс, якщо в ній є понад 50 комп’ютерів. До того ж зарплату – і чималеньку, йому потрібно постійно платити. Тому багато невеликих компаній наймають фахівця, що приходить, і платять йому тільки за виконану роботу.

Ризики «позаштатників»

  1. Позаштатник не завжди буває на місці, особливо якщо стався збій у системі, який потрібно терміново усунути.
  2. Керівник компанії не завжди може оцінити рівень компетентності людини, коли наймає її, але це може позначитися на якості роботи.
  3. Спеціаліст, який приходить, не може бути висококваліфікованим універсалом, а йому потрібно вирішувати питання в різних сферах ІТ.
  4. Проблема довіри – адже фахівцю, який приходить, треба буде довірити конфіденційну інформацію та дані співробітників.

Вам не доведеться ризикувати, якщо ви звернетеся за розв’язанням своїх проблем в ІТ-компанію.

Фото: obloko.net.ua

Переваги аутсерсинга

ІТ-компанія завжди дбає про свою репутацію, тому співпраця з нею допоможе уникнути непотрібних ризиків. По-перше, будь-яка ІТ-компанія приймає на роботу лише кваліфікованих співробітників – отже, можна розв’язати проблему максимально якісно та оперативно, до того ж компанія сама залучить того спеціаліста, який потрібен, щоб розв’язати саме вашу проблему. Знімаються і проблеми безпеки: компанія-аутсерсир дбає про захист ваших даних та несе репутаційну та фінансову відповідальність за свою роботу. Головне – правильно скласти договір та вибрати тариф, потрібний саме вашій компанії.

Крім того, використання ІТ-аутсерсингу – це економія часу та сил керівництва, а також грошей компанії. Ви платите лише за те, що потрібне саме вам. Роботи можна розділити на поточні (ІТ-обслуговування), які оплачуються постійно, та проектні, які оплачуються тимчасово і мають фіксовану вартість. Це набагато вигідніше, ніж тримати свій ІТ-відділ.

До того ж вам не потрібно платити зарплату, податки, оплачувати приміщення, закуповувати обладнання для свого ІТ-відділу чи сисадміна – всім цим займається ІТ-компанія.

ІТ-фірми зацікавлені в довгостроковій співпраці, тому відповідальність за терміни та якість робіт тут висока. Звичайно, головне – знайти достойну компанію, яка надає послуги ІТ-аутсерсингу високопрофесійно.

Автор: Інна Можейко