«Київстар» скасував наступну планову плату за тариф для користувачів
У четвер, 21 грудня, на офіційній сторінці «Київстар» повідомили про повне відновлення усіх базових сервісів, які постраждали унаслідок хакерської атаки.
Про це повідомляє «Слобідський край» з посиланням на інформацію пресслужби оператора.
21 грудня стало відомо, що фахівці «Київстару» повністю відновили усі базові сервіси, які постраждали через хакерську атаку.
— Вдячні кожному, хто продовжував підтримувати та вірити в нас. Саме тому наша команда скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів та виділяє 100 000 000 гривень на потреби ЗСУ, — йдеться у повідомленні.
Планова тарифна плата не буде стягуватись у всіх користувачів, зокрема:
- абонентів передплати із 22.12 по 21.01;
- абонентів контракту, у тому числі тих, хто користується послугою «Домашній Інтернет», із 22.12 по 21.01;
- бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв'язку з 1.01 по 31.01;
- користувачів «Домашнього Інтернету» та «ВСЕ РАЗОМ» з 1.01 по 31.01.
Нагадаємо, масштабна хакерська атака на «Київстар» сталася зранку 12 грудня. Станом на 20:00 спеціалісти компанії частково відновили роботу послуг фіксованого зв’язку та продовжили роботу над відновленням інших послуг. Одразу після хакерської атаки у мережі Інтернет, зокрема у месенджерах, активізувалися шахраї.
Також ми писали, що через масштабний збій у роботі оператора «Київстар» у деяких населених пунктах Харківської області могла не працювати система оповіщення про повітряну тривогу.