Проблеми невиплат пенсій у 90 % випадків пов’язані зі зміною місця проживання
Щоб отримувати пенсію на новому місці проживання, треба зробити її переадресацію.
Як розповів медіа «Слобідський край» директор Харківської дирекції АТ «Укрпошта» Юрій Савченко, проблеми невиплат пенсій у 90 % випадків пов’язані зі зміною місця проживання. Проблем з фінансуванням у Харківській області немає і не було з березня 2022 року.
– Пенсійний фонд вчасно формує відомості, передає їх на Укрпошту, перераховує необхідні кошти. У відомостях є конкретні дати виплат. У ці дні в населеному пункті виплачується пенсія. Якщо людина перебуває вдома, вона отримає свої гроші. Якщо виїхала та не зробила переадресацію на інше відділення за новим місцем проживання, гроші будуть позначені як невиплата і повернуті до Пенсійного фонду, – розповідає Юрій Савченко.
Переадресацію на інше поштове відділення можна зробити, зателефонувавши до контакт-центру Укрпошти за номером 0-800-300-545.
Пенсіонер має сказати, що треба перевести пенсію, та назвати відділення, в яке її переводити. Через три робочі дні, не рахуючи день заявки, людина отримає пенсію в новому відділенні. Щоправда, треба буде прийти до відділення, додому ніхто гроші не принесе.
Важливий момент – можлива затримка з термінами через те, що в населеному пункті немає автоматизованого відділення. Наприклад, там досі не відновили світло. У такому випадку пенсіонеру доведеться почекати трохи більше, поки прийдуть його документи.
Нагадаємо, що на початку березня обов’язкову евакуацію оголосили в кількох громадах Куп’янського району. Наразі актуальне питання – чи відбуватиметься примусова евакуація дітей на Харківщині?
Також нагадаємо, що стаціонарні відділення Укрпошти на звільнених територіях сильно постраждали.
Головні новини Харківська область читайте на нашому сайті.