Проблеми невиплат пенсій у 90 % випадків пов’язані зі зміною місця проживання

15.03.2023 10:21 Новини

Щоб отримувати пенсію на новому місці проживання, треба зробити її переадресацію.

Як розповів медіа «Слобідський край» директор Харківської дирекції АТ «Укрпошта» Юрій Савченко, проблеми невиплат пенсій у 90 % випадків пов’язані зі зміною місця проживання. Проблем з фінансуванням у Харківській області немає і не було з березня 2022 року.

– Пенсійний фонд вчасно формує відомості, передає їх на Укрпошту, перераховує необхідні кошти. У відомостях є конкретні дати виплат. У ці дні в населеному пункті виплачується пенсія. Якщо людина перебуває вдома, вона отримає свої гроші. Якщо виїхала та не зробила переадресацію на інше відділення за новим місцем проживання, гроші будуть позначені як невиплата і повернуті до Пенсійного фонду, – розповідає Юрій Савченко.

Переадресацію на інше поштове відділення  можна зробити, зателефонувавши до контакт-центру Укрпошти за номером 0-800-300-545.

Пенсіонер має сказати, що треба перевести пенсію, та назвати відділення, в яке її переводити. Через три робочі дні, не рахуючи день заявки, людина отримає пенсію в новому відділенні. Щоправда, треба буде прийти до відділення, додому ніхто гроші не принесе.

Важливий момент – можлива затримка з термінами через те, що в населеному пункті немає автоматизованого відділення. Наприклад, там досі не відновили світло. У такому випадку пенсіонеру доведеться почекати трохи більше, поки прийдуть його документи. 

Нагадаємо, що на початку березня обов’язкову евакуацію оголосили в кількох громадах Куп’янського району. Наразі актуальне питання – чи відбуватиметься примусова евакуація дітей на Харківщині?

Також нагадаємо, що стаціонарні відділення Укрпошти на звільнених територіях сильно постраждали.

Головні новини Харківська область читайте на нашому сайті.

Автор: Марія Іващенко