З шахрайством та корупцією боротимуться цифрою: як це працюватиме

07.03.2024 17:23 Влада
Зображення: штучний інтелект Зображення: штучний інтелект

Невдовзі кожен населений пункт, вулиця чи будинок отримають власний ідентифікатор. Уряд схвалив відповідну Постанову.

Про це медіа «Слобідський край» пише, посилаючись Мінцифри. 

Як сказано у повідомленні Міністерства цифрової трансформації України, інформація, яка знаходитиметься у реєстрах, сприятиме розв’язанню проблемних питань при реєстрації прав власності, нарахуванні субсидій та наданні соціальних послуг, а також буде ефективним у протидії корупції. 

- Уряд ухвалив Постанову про створення трьох базових реєстрів: адміністративно-територіальних одиниць (ЄДРАТО), адрес (ЄДРА), будівель та споруд (РБС). Інформація з цих реєстрів забезпечує взаємодію між інформаційними системами на різних рівнях управління. Наприклад, без реєстру адрес виникає ризик шахрайства щодо прав власності на нерухомість, можуть бути труднощі в реєстрації місця проживання та роботі спеціальних служб, - зазначає Мінцифри. 

Урядовці переконані, що Єдиний державний реєстр адрес допоможе систематизувати інформацію й буде єдиним точним джерелом даних, якщо унікальний ідентифікатор буде отримає кожен населений пункт, вулиця чи будинок. 

У Міністерстві повідомили, що органи місцевого самоврядування вже навчаються наповнювати єдині державні реєстри адресів, будівель та споруд. 

- Вже підключено до тестового середовища понад 1 300 громад, більшість з яких уже завершили теоретичне та практичне навчання. Очікуємо, що скоро навчання завершать представники всіх громад. Адже це запорука швидкого підключення фахівців до «продсередовища» та отримання повноцінного доступу до ведення реєстрів. Створення та ведення відкритих реєстрів – важливий крок України до подальшої інтеграції в єдиний цифровий європейський простір, - вважають у Міністерстві. 

Раніше «Слобідський край» повідомляв, що майже 100 жителів Харківщини придбали нове житло за програмою єВідновлення

Автор: Федір Штефанович