У Харкові перезапустили диспетчерську службу «1562»: як це працює

08.05.2023 17:22 Харків
Фото: Харківська міська рада Фото: Харківська міська рада

У Харкові перезапустили діяльність інформаційно-диспетчерської служби «1562» та створили новий вебпортал, за допомогою якою містяни можуть швидко та прозоро комунікувати з міською владою та комунальними службами для вирішення проблемних питань.

Про це «Слобідський край» пише з посиланням на пресслужбу Харківської міської ради.

Через портал https://1562.kharkivrada.gov.ua/ харків’яни можуть оперативно подати повідомлення та самостійно контролювати процес виконання робіт, авторизувавшись в особистому кабінеті.

Там же містяни можуть прикріпити фото проблемної ділянки та після проведення необхідних робіт отримати фотозвіт у відповідь.  

На вебпорталі завжди доступна актуальна інформація про планові та аварійні роботи за вказаною адресою, а також чіткі терміни їх виконання.

Завдяки системі автоматичних дзвінків та сповіщень мешканці можуть підтвердити розв'язання питання та оцінити якість наданих послуг. 
Усі ці функції будуть доступні і в мобільному застосунку, який незабаром представлять. Також залишається можливість подати заявку за тел.: 15-62.

Нагадаємо, у Харкові комунальники прибрали береги та очистили водну гладь річок Харків та Лопань у центрі міста.

Нагадаємо також, що з 5 травня оформити біометричні документи можна ще в одному територіальному підрозділі Центру надання адміністративних послуг міста Харкова – Індустріальному.

До речі, підприємці Харківської області, які планують відновити бізнес в умовах війни, можуть звернутися за консультаціями на безоплатні гарячі лінії.

Головні події Харків читайте на нашому сайті.

Автор: Галина Гришко