Зіпсовані парфуми під ялинку. Харків’яни ризикують придбати старий товар

Про секрети новорічних розпродаж у магазинах косметики дізнався "СК"

До Нового року залишилося рівно два тижні. Магазини уже активно продають товари за акційними цінами. «СК» дізнався, як можуть обдурити покупців в магзинах косметики.

Читайте також: Акція на техніку. Як харків’ян нагрівають під Новий рік


Як розповіла директор магазину Аліна, для того, щоб зробити знижки на Новий рік, власник магазину зазвичай виділяє певний бюджет. Таким чином роблять чесні знижки. Деякі торговельні мережі спочатку ціну завищують, а потім знижують. Часто акції в магазинах спрямовані на те, щоб продати неходовий товар або товар, термін придатності якого вже спливає.

– Якщо причепити на товар, який погано продавався, ярлик «Акція», то, як правило, після цього він розходиться на 90 %, – розкриває секрет Аліна.

Фахівець радить, аби не залишитися обманутим, ретельно оглядати акційні товари перед тим, як їх придбати.

– Дуже уважними слід бути з терміном придатності продукту, якщо це шампунь чи інші косметичні засоби. Зверніть увагу на запах товару. У вас нічого не повинно викликати сумнівів, – радить Аліна.

Інна Пирлик, матеріал з газети "Слобідський край", № 149 від 14.12.2013 

Джерело: SLK
Автор:
Менеджер сайта