Збільшення виплат онкохворим: куди звертатися жителям Харківської області

17.12.2022 12:49 Влада
На Харківщині збільшили суму мінімальної адресної грошової допомоги та виплати онкохворим.

3 грудня на пленарному засіданні Харківської облради прийняли рішення про збільшення мінімальної суми адресної грошової допомоги та виплати онкохворим жителям області. Наразі мінімальна сума адресної допомоги збільшена до 1 тисячі гривень, а обсяг максимальної суми залишився без змін – 20 тисяч гривень. Онкохворим суму допомоги збільшили до 30 тисяч гривень.

Одноразова адресна грошова допомога видається з коштів обласного бюджету. Надають виплату тим особам, які перебувають у скрутному матеріальному становищі через складні життєві обставини (дороговартісне оперативне лікування, тяжка хвороба, пожежа/стихійне лихо, що сталися за місцем реєстрації заявника).

Оновився й перелік документів для отримання допомоги на лікування. Наразі збір документів має бути нескладним у зв’язку з воєнним станом. Для отримання допомоги на лікування необхідно надати такі документи:

– особисту заяву на ім’я начальника обласної військової адміністрації, або голови обласної ради, або їх заступників, або депутатів обласної ради;

– копію паспорта громадянина України (всіх заповнених сторінок) (при наданні копії паспорта у формі пластикової картки типу ID-1 з безконтакт­ним електронним носієм (лицьового та зворотного боку) разом із копією витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання);

– копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків. Якщо ж ви через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган, то вам необхідно надати копію сторінки паспорта, де є відмітка про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. У разі, якщо паспорт у формі пластикової картки типу ID-1, то копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків не надається;

– довідку про реєстрацію місця проживання заявника (оригінал). У випадку, якщо заявник звернувся з питання надання одноразової допомоги на лікування одного із членів своєї сім’ї, то надається й довідка про реєстрацію місця проживання вказаної особи (оригінал). У разі набуття статусу внутрішньо переміщеної особи, замість довідки про реєстрацію місця проживання – копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;

– довідки про доходи (заробітна плата, пенсія, соціальні виплати, виплата по безробіттю тощо) за останні три місяці до місяця звернення (оригінали);

– довідку про відкриття поточного (соціального) рахунку в уповноваженому банку (за бажанням).

Заяву та повний пакет документів необхідно надсилати на адресу: 61002, м. Харків, вул. Сумська, 64.

Нагадаємо, французький регіон Гранд-Ест продовжує підтримувати Харківщину.  Раніше, на засіданні спеціальних комісій Харківської облради, розглянули питання виділення коштів на відновлення медичних та соціальних закладів в Ізюмській, Балаклійській та Старосалтівській громадах. А також Володимир Зеленський до Дня місцевого самоврядування нагородив орденами «За заслуги» трьох керівників військових районних адміністрацій. 

Автор: Анастасія Хушану

Теги: